Tones.be homepage

BF3 PC Insomnia Weekend

Alles ivm gamez!

BF3 PC Insomnia Weekend

Berichtdoor Blaxus » ma okt 24, 2011 12:11

Afbeelding
(klik het plaatje voor meer informatie)

Op Vrijdag 28 Oktober is Battlefield 3 is dan beschikbaar in Europa. Onze clan organiseert een Online Insomnia Weekend. Ikzelf neem die vrijdag verlof en ga heel het weekend Battlefield 3 spelen. Gezien onze clan 2 servers heeft besteld willen wij deze dan ook gaan gebruiken.

Iedereen van Battlefield3.nl is hierbij uitgenodigd op onze servers en Teamspeak. Wij willen graag dat er zoveel mogelijk mensen bij zijn om heel het weekend lang de beste Battlefield 3 ervaring te krijgen.

Wij hebben 2 Battlefield 3 Servers besteld en zullen online gaan de 27e volgens onze hosters Clanhost en I3D.
- 24 Slot Team Deathmatch Server (perfect voor close combat en sneller ranken)
- 64 Spelers Conquest Server (perfect voor Plane Combat en Tank Warfare)

Het liefst zoeken we een goede playerbase van mensen die op onze servers willen spelen, wij vragen nooit donaties, al wat we willen is dat onze servers gebruikt worden.

Wie onze clan joint mag gratis onze Teamspeak gebruiken en krijgt altijd voorrang op al onze game servers. Wij limiteren geen wapens of vehicles en zo nodig passen wij de map cycle aan naar wat de community het liefst speelt.

Als je met jou servers evenals wil meedoen aan dit Benelux Launch Game Weekend laat dan een reactie na en ik zet je servers mee op de pagina.

ON THE 28 OF OKTOBER 'ITS ON'!
"Anyone who has never made a mistake, has never tried anything new."
~ Albert Einstein
Blaxus
Taking first steps
Taking first steps

Re: BF3 PC Insomnia Weekend

Berichtdoor Yanman.be » ma okt 24, 2011 12:54

En ik ga mij amuseren met al jullie vriendinnen die dat weekend eenzaam zullen zijn! :bflower
Yanman.be
Tones guru
Tones guru

Berichtdoor Blaxus » ma okt 24, 2011 19:43

Yanman.be schreef:En ik ga mij amuseren met al jullie vriendinnen die dat weekend eenzaam zullen zijn! :bflower

Good one :D

O ja, Ik heb net een fan trailer gemaakt om wat meer exposure te krijgen.
Fullscreen, 1080p, Max je Speakers en Enjoy!

Battlefield 3 Fan Trailer (Insomnia Weekend) - YouTube
"Anyone who has never made a mistake, has never tried anything new."
~ Albert Einstein
Blaxus
Taking first steps
Taking first steps

Berichtdoor magere-hein » vr jan 13, 2012 07:28

Hebbet nu al bijna 2 weken en doet me echt terugdenken aan BF2, heb da in de tijd super gespeeld. Wa dak ook wel plezant vind is dage veel awards krijgt en da ge veel, meer wapens enzo hebt.
Laptop: I7 2630QM // 8GB // 160GB SSD // ATI HD6970 2GB
NAS: Thecus N4200 // 4 * 2 TB WD Green RAID 5
Storage server: Pentium G620 // Gigabyte GA-Z68X UD3H-B3 // 4GB // 320 GB boot // 4 * 2.5TB WD Green RAID 5
magere-hein
Tones guru
Tones guru

Berichtdoor Den Deze » vr jan 13, 2012 17:09

Ik speel het sinds gisteren (op en al 2,5 uurtjes gespeeld ofzo) en het gaat vandaag al iets beter als gisteren.
Momenteel is het vooral engi/support, afhankelijk van de map.
Urban combat is meer voor support, grote(re) maps met tanks dan ga ik voor engi :)
Asus P5K :: Intel C2D E8400 :: Scythe Mugen (Infinity) :: Antec P182 :: Samsung SH-S203D :: OCZ 2*2gb :: Creative X-Fi Xtreme Music :: ASUS ENGTX275/HTDI/896MD3 :: WD 500GB*2 :: WD 1TB :: OCZ 600WATT :: Samsung T240HD
Den Deze
Tones guru
Tones guru

Berichtdoor GiX » vr jan 13, 2012 19:16

Voor metro ga ik meestal voor assault : er zijn zoveel chocke punten waar je enorm veel aan kunt verdienen met reviven van teammates. of support waar je ook enorm kunt verdienen aan ammo packets te geven, gewoon in een groepje ammo blijven gooien en ook jezelf als je met een 249 zit .

Normale urbans valt dan te zien , als ze met teveel tanken gaan spelen , dan neem ik graag engineer met de G36C en javelin of rpg .
Anders gewoon assault met de famas of as val.

Grotere mappen terroriseer ik ze graag met de jets of gewoon recon met de M98B( prachtig wapen trouwens) en Soflam lekker enemy vehicles spotten voor het team.

Voor de beginners onder ons : Probeer een tijdje te doen met de volgende wapens :

Assault : M416 tot je de F2000 kunt vrijspelen . Tenzij je de assignments kunt doen , dan kan je direct aan de gang met een Famas enzo verder naar de AS Val . Andere wapens zijn niets zo accuraat.

Enfineer : M4 tot je de G36C kunt unlocken.

Support : M249 tot je de M27IAr kunt unlocken of voor de assignments gaan en gaan met die MG36.

Recon : SV98 houden tot M40A5 dan weer alles overslaan tot de M98B ( al de rest is vrij BS).

Om te leren vliegen met jets kan je makkelijk in je server browser "flight" ingeven en kom je op speciale training servers. ( op sommige moogde mekaar enkel locken maar niet afschieten .... :violent , op andere moogde elkander lekker afschieten , LAV is normaal verboden daar .

Tips om om al je unlocks te behalen voor choppers : zoek een lege server op , pak een chopper en capt vlaggen in qonquest, dan suicide en wissel van team en capt ze weer allemaal terug , dit geeft je telkens 250 per cap en haal je al uw chopper unlocks .
Natuurlijk betekent dit niet dat je in een battle een voordeel hebt , je moet nog steeds veel oefenen met chopper en jets om het van iemand te halen .

jets gaat nu vrij goed bij mij , ik haal makkelijk 2 tot 3 jets neer voor ze me hebben ... en meestal is dit door een attackchopper die me gelaserpaint heeft en het hele team op mij zit te vuren met javs( echt een pain in the ass want je krijg ze moeilijk kwijt).

leuk dat we deze topic hebben , kunnen mekaar helpen of ervaringen delen .

met jet kills kan ik jullie ook helpen op een lege server , wel saai maar bon . :mrgreen:
Antec 902::Corsair TX650W V2::Gigabyte Asus P6T ::Intel i7 930 D0 :: PNY 12GB DDR3-1600 CL8 triple kit ::WD Black 1T::WD Green 2T ::WD Blue 320GB::Asus 560ti GTX 1GB ::27"iiyama E2710HDSD ::PROLIMATECH Super Mega 2 NOCTUA's NF-P12-1300 in P&P::Logitech Z4::G5 ::G15
GiX
Tones guru
Tones guru

Berichtdoor IceTea » za jan 14, 2012 10:27

Ik speel da gewoon en zie wel waar ik kom.
Veel aangenamer dan achter die dingen te moeten jagen.
Brengt soms alleen het spel wat uit balans.
If brute force isn't working, you're not using enough!
Uitverkoop op 2dehands
IceTea
Tones guru
Tones guru

Berichtdoor GiX » za jan 14, 2012 13:55

Bwa langs de ene kant is het wel de bedoeling om die dingen te zitten najagen, want in begin zijn de wapens echt wel brak enzo .
Antec 902::Corsair TX650W V2::Gigabyte Asus P6T ::Intel i7 930 D0 :: PNY 12GB DDR3-1600 CL8 triple kit ::WD Black 1T::WD Green 2T ::WD Blue 320GB::Asus 560ti GTX 1GB ::27"iiyama E2710HDSD ::PROLIMATECH Super Mega 2 NOCTUA's NF-P12-1300 in P&P::Logitech Z4::G5 ::G15
GiX
Tones guru
Tones guru

Berichtdoor Zatarra » ma jan 16, 2012 08:42

Ook heb ik toch al zo'n 80 uur gespeeld, toch komen je tips nog zeer van pas, GiX. Bedankt!

GiX schreef:Assault : M416 tot je de F2000 kunt vrijspelen . Tenzij je de assignments kunt doen , dan kan je direct aan de gang met een Famas enzo verder naar de AS Val . Andere wapens zijn niets zo accuraat.

De F2000, trouwens op en top Belgisch, is een zalig wapen en zeer accuraat inderdaad.
Is er eigenlijk een beter wapen voor de Assault erna? Ik heb de P90 al geprobeerd, maar die is short-range, waar de F2000 long-range is.

GiX schreef:Enfineer : M4 tot je de G36C kunt unlocken.

Die G36C vind ik ook de beste voor Engineer; Javelin gebruikte ik ook in het begin, maar ga nu eerder voor de gewone SMAW of RGP, aangezien het locken soms te lang duurt.

GiX schreef:Om te leren vliegen met jets kan je makkelijk in je server browser "flight" ingeven en kom je op speciale training servers. ( op sommige moogde mekaar enkel locken maar niet afschieten .... :violent , op andere moogde elkander lekker afschieten , LAV is normaal verboden daar .

Dat wist ik dus niet dat er training servers bestonden uitsluitend voor het vliegen. Goede tip, ga ik straks meteen eens proberen, want ik heb amper al gevlogen. En als ik dat dan al deed leverde dat spontane lachbuien op bij mijn teamgenoten. :D

Wat vinden jullie eigenlijk de tofste mappen?
Persoonlijk vind ik Metro en Seine Crossing de leukste City maps, Firestorm en Caspian Border speel ik het liefst voor de voertuigen.
Zatarra
Tones fan
Tones fan

Berichtdoor GiX » ma jan 16, 2012 13:46

Hey Zatarra, graag gedaan.

F2000 is inderdaad een top wapen , in begin was die nog veel erger maar werd met de grote patch generfed jammer genoeg.
Naast de F2000 heb je de Famas of de AS VAL ( al raad ik je aan om met die AS VAL in burst van 3 kogels te schieten want anders ben je zo door je clips heen.
Eigenlijk schiet ik met alle assault wapens in Burst , je hebt dan veel minder bullet spread preciezer op long en op close 2 taps en voila.

P90 vond ik zelf ook maar niets , ik gebruik dan liever mijn G36C voor kleinere mappen.

Da vliegen is voor mij ook een mega ramp met de choppers haha lol , ik ga dus voor geen meter vooruit en crash op de domst mogelijke manieren :mrgreen:
Met de jets darentegen gaat het veel beter, door die training servers , waar je ofwel dogfight simulaties kunt houden ofwel echte aircombats zonder rekening te moeten houden met de LAV's, of inf met stingers . Zo leer je ook wel hoe je andere jets kunt opjagen en er achter proberen te blijven , wanneer je moet schieten , hoe je moet schieten en vooral : hoe je het de enemy moeilijk kunt maken als ze achter jou zitten.
Ideaal scenario is met je teammate vliegen , zodat je altijd mekaar kunt dekken in geval er een jet achter u komt .
Attack choppers zijn moeilijker uit de lucht te halen, die haal ik het liefst uit de lucht met de metrailleur , want die hebben meestal meer nodig dan 2 shells om neer te halen, als je ver genoeg bent kan je beginnen met je metrailleur om hem wat schade aan te brengen en dan gewoon afmaken met de 2 heatseekers.

Een goede techniek in begin is zeer hoog gaan klimmen en dan op je doel afdalen maar niet voorbij de 300 en met de zon achter je , meestal zien ze jou niet omdat ze verblind zijn door de zon zodat je een paar seconde voorsprong hebt op hen.

Vlieg nooit te snel achter een jet aan of je bent hem zo voorbij , al zeker als hij alles gaat toe draaien , dan ben je hem kwijt en voor je het beseft zit hij achter jou aan.

Strakke corners nemen met jet's ( wat de enemy heel moeilijk maakt om je te kunnen blijven volgen en locken) Sla alles direct ( links of rechts) en sla tegelijker tijd alles toe en af en toe de afterburner tappen ( gaat hij gelijk precies wat driften); dan weer afterburner na je corner en dit nogmaals herhalen en proberen achter je enemy te komen.

Enfin dit helpt zowa bij mij , misschien hebben andere mensen andere en betere technieken , ben ik altijd open voor :wink:

leukste mappen zijn :

Grand bazar : met de legendarische chocke punt bij B ( jammer genoeg verkloten ze dat vaak met rpg's en M320's).
Firestorm : Soms wat met de jet , soms scopen + soflam of soms gewoon met de tank+thermal gaan raggen.
Seine crossing : leuk als je een tank kunt bemachtigen en je thermal hebt = rampage , lol. Anders gewoon Rambo style (kamikaze) flaggen cappen.
Caspian Border : heb ik een hekel aan ..... daar zit ik de hele tijd met een jet.
Metro : als ze het niet verneuken met rpg's en M320's op inf , is het een zeer leuke map.
Canals : djeeez daar hangt zo een zware smog in de lucht maar voor de rest mega leuke map met jet's , tanks of gewoon rondrushen of scope( voor ieder wat wil).
Kharg( ofzo) : speel ik ook zeer graag als assault of met jets.

De nieuwe mappen moet ik nog gewoon worden ( ik zou ze vaker moeten spelen eigenlijk) maar ik haat die F35 jet's daar, die zijn zoooo sloom en lomp, geen enkel kans tegen een flankerke van de enemy, even remmen en die verdomde jet staat gewoon stil ( stond zo een keer een vlag te cappen lol), om dan weer te vertrekken moet je der kolen insteken ofzo , volgens mij heeft die gewoon een slome Opel diesel moeteur looooool.
GiX
Tones guru
Tones guru

Berichtdoor magere-hein » ma jan 16, 2012 14:13

Heb nu een kleine 30 uur gespeeld.
Heb ne goeie server gevonden op sharqi waar elk team 1000 tikkets heeft en als de teams balanced zijn is da echt plezant, de ronden duren dan soms tot een uur en langer. Meestal speelek gewoon strike at karkand en sharqi, soms nog nekeer

Speel meestal support met C4. Beste da ik al gevonden heb om voertuigen kapot te doen is al er een engineer op schiet en als ge achter de tank kunt lopen of via de zijkant ze eraan plakken en opblazen, daar geld natuurlijk de regel als de tank achteruit rijdt zijde omver gereden :P.
Ik probeer voor mijn knife dog tag te gaan, heb al 56 knife kills.

Voor support schiet ik meestal met mijn type 88, kvin da nog een goe wapen maar voor ver onacuraat en heeft veel recoil, kga voor hem te masteren en daarna de beurt aan de M249 of de M60.
assault met mijne famas :), da wapen knalt er echt kogels door :D, de F2000 hebbek nog ni unlocked, heb nog iets van 1000 punten nodig.
Als engineer meestal met mijne scar, alhoewel dak de M4 ook wel goe vin.
recon hebben nog ni gespeeld
Storage server: Pentium G620 // Gigabyte GA-Z68X UD3H-B3 // 4GB // 320 GB boot // 4 * 2.5TB WD Green RAID 5
magere-hein
Tones guru
Tones guru

Berichtdoor Zatarra » ma jan 16, 2012 15:34

Nogmaals merci voor de vliegtips, GiX! Ga ik vanavond zeker proberen!

GiX schreef:Metro : als ze het niet verneuken met rpg's en M320's op inf , is het een zeer leuke map.

Als ik Metro speel, dan is het tegenwoordig enkel op die servers met NO RPG/SMAW/M320, die zijn de beste vind ik.
Het is dan veel 'speelbaarder'! Het is ook de beste map om snel in rang te stijgen via Assault.

GiX schreef:De nieuwe mappen moet ik nog gewoon worden ( ik zou ze vaker moeten spelen eigenlijk) maar ik haat die F35 jet's daar, die zijn zoooo sloom en lomp, geen enkel kans tegen een flankerke van de enemy, even remmen en die verdomde jet staat gewoon stil ( stond zo een keer een vlag te cappen lol), om dan weer te vertrekken moet je der kolen insteken ofzo , volgens mij heeft die gewoon een slome Opel diesel moeteur looooool.

Ja, die nieuwe mappen van de uitbreiding Back to Karkand, heb ik eigenlijk amper nog maar gespeeld.
Mijn terreinkennis is er ook zeer slecht nog.
Zatarra
Tones fan
Tones fan

Berichtdoor magere-hein » di jan 24, 2012 21:15

Schiet nu atm met de IAR M27 en da wapen blaast ze gewoon omver, tis ne M416 met 15 kogels meer. Zeker ne aanrader van wapen als ge support speelt en ge hebt het unlocked, met ne holo of RDS, foregrip en laser sight is da echt super goe. kheb der momenteel al 338 kills mee en gebruik het nog maar sinds vorige vrijdag.

Mss enkele tips voor wie support speelt, ne BTR C4'en is zeker te doen, hij heeft achteraan ne grote blind spot dus moet ge maken dage achter huiskes kunt kruipen terwijl ge hem tracked en als hij efkes ni kijkt vlug naar achteren lopen, bukken, C4 plaatsen en vlug weglopen. Als er ne gunner inzit is da al wa moeilijker om te doen. Hetzelfde kunde doen voor ne tank.
Mss iets da nog ni veel geweten is, eigenlijk speelek tegen mezelf alsek het zeg ma kom :), stel nu ge hangt u 3 C4'en aan diene tank/BTR, hij knalt u neer of rijdt u omver (ook al tegengekomen :p), dan zijde ni noodzakelijk uwe kill kwijt. Spawn de volgende keer gewoon terug als support, neem uwe detenator en gegarandeerd gaan u C4'en ontploffen :), heb daar al wa kills mee gehaald ze :). Da werkt natuurlijk ni altijd als hij ze eraf haalt natuurlijk :).

Mijn naam op battlelog is b37ns, just so you know :).
magere-hein
Tones guru
Tones guru

Keer terug naar Gamez